Centrul multifuncțional: mereu alături de Consumatori! 9837 Consumatori deserviți în luna august 2025!
Centrul multifuncțional al S.A. „Apă-Canal Chişinău” oferă Consumatorilor şi solicitanţilor diverse servicii în vederea soluţionării prompte a problemelor ce ţin de domeniul alimentării cu apă şi de canalizare, începând cu solicitarea obținerii Avizului de branșare/racordare pentru alimentare cu apă şi de canalizare, coordonarea proiectelor de construire a sistemelor de alimentare cu apă şi de canalizare, perfectarea contractelor de livrare a apei potabile şi evacuare a apelor uzate, până la achitarea facturilor pentru serviciile prestate, oferind răspunsuri la orice gen de întrebare.
Astfel, pe parcursul lunii septembrie 2025, numărul total de Consumatori deserviţi de către angajaţii Centrului multifuncțional a fost de 9837, fiind oferite servicii de informare pentru 3857 persoane, servicii contabile pentru 1200, iar 2748 au efetuat achitări în caserie.
De asemenea, au fost înregistrate 412 scrisori, au fost primite 281 cereri cu privire la reîncheierea contractelor directe sectorul apartamente, 432 cereri pentru serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare (consumatori casnici şi noncasnici), 788 cereri privind încheierea contractelor directe (ACC, APLP, CCL, ÎMGFL), 40 cereri privind rezoluțiunea contractelor, 284.
Concomitent, au fost înregistrate 2302 apeluri telefonice, precum și recepționate 327 de cereri privind eliberarea Avizului de branșare/racordare, 96 de cereri privind permisul de branșare/racordare, 75 cereri pentru realizarea racordării la canalizare, 314 cereri pentru coordonarea proiectelor.
Centrul multifuncțional al S.A. ,,Apă-Canal Chişinău” depune eforturi sporite pentru a menţine o conlucrare eficientă cu Consumatorii.